miercuri, 13 iulie 2011

Asta e un moment pe care-l traim.

Asta e un moment pe care-l traim,fiindca mai tarziu nu stim pe unde o sa fim.

Si de ce incep sa vorbesc de dragoste?Pentru ca e cel mai de pret lucru care l-am primit in dar...de unde nu stiu,dar sigur l-am primit.

As vrea sa-mi amintesc cum ne plimbam,cu ne priveam,cu radeam...stii ce zic.
Dar nu am amintiri de la tine,ai fost asa de rea incat le-ai luat cu tine.
De ce mi-e greu sa mi te imaginez?De ce daca mi-a fost drag de tine?
Poate ai luat si o parte din mine cu tine.

Dar poate durerea amintirii tale este ca si cum m-as regenera,parca mi-as forta inima sa-si faca inca o jumatate.Oare sunt asa puternic?

Sau oare tu ai fost amintirea slaba si incepi sa mi te stergi din memorie?

6 comentarii:

  1. Dragostea e un dar frumos, uneori e trist faptul ca e dat cu pretul pe el:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragostea nu are pret, nu are unitate de masura, nu se poate explica.
    Si.. Toata lumea e puternica, dar trebuie mai intai sa iti dai seama de asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mergem mai departe...asta e raspunsul... Mai posteaza.!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu fiecare pas inainte,amintirile isi pierd din intensitate.Esti tu puternic?Amintirea ei e prea slaba?Sau pur si simplu asa e "treaba" asta cu dragostea :)

    Hugs.

    RăspundețiȘtergere